Spring naar het artikel

Klanttevredenheidsonderzoek medische informatielijn

Vertalen

Gebruik Google om deze website te vertalen. Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van de vertaling.

5 augustus 2021

Wij werken continu aan onze dienstverlening. We vinden het belangrijk dat onze klanten de mogelijkheid hebben om hun ervaringen met ons te delen. Daarom doen we klanttevredenheidsonderzoeken. De komende maanden doen wij onderzoek naar de klanttevredenheid onder mensen die contact hebben gehad met onze medische informatielijn. We vragen bijvoorbeeld hoe lang de wachttijd was, of het keuzemenu duidelijk is en of de vraag goed afgehandeld is door de GGD medewerker. Mensen die gebeld hebben met onze medische informatielijn krijgen via een SMS de vraag of zij mee willen doen aan dit onderzoek.

Wie is de verzender en hoe kun je de SMS herkennen?
De SMS is te herkennen aan de afzender 'GGD'. Een screenshot van de SMS vindt u hieronder.

Let goed op de URL, deze moet overeenkomen met de URL uit de SMS hieronder en moet altijd beginnen met https.

Wat kun je doen als je het niet vertrouwt?
Als je het niet vertrouwt of vragen hebt over dit onderzoek kan je telefonisch contact opnemen met de Corona Informatielijn door te bellen naar 010 - 433 92 60.